| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jeannette Van Uytert Team

|
Geplaatst: Di Sep 04, 2007 5:12 pm Onderwerp: Wie heeft er een nakomeling van Democraat? |
|
|
Wie heeft er een nakomeling van Democraat?
Ik ben heel benieuwd naar deze nakomelingen. Hoe ziet jouw nakomeling eruit? Hoe is het karakter? De bewegingen etc. |
|
| Naar boven |
|
 |
Missduchie85

|
Geplaatst: Di Feb 19, 2008 10:37 am Onderwerp: |
|
|
Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar de nakomelingen van democraat.
Heb wel gehoord dat ze vaak een goed karakter hebben en fijn te rijden zijn, maar soms een beetje 'lomp'uit de hoek kunnen komen...
Ook ben ik wel benieuwd hoe Democraat ZELF eigenlijk is!! |
|
| Naar boven |
|
 |
Marieke
|
Geplaatst: Do Feb 28, 2008 4:49 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben een Gibraldi x Democraat op stal staan.
Schofthoogte 1.75.
4 jaar oud.
En lomp idd.
Beetje lang in de rug.
Wel heel lief, maar gewoon bang van de stomste dingen.
Hij is wel heel erg stemgericht.
Ik longeer hem door de bak voor het rijden en ik hoef maar een paar kalmerende klanken te maken op de "enge" plekjes in de bak en hij is snel gekalmeerd. |
|
| Naar boven |
|
 |
Hedi
|
Geplaatst: Do Apr 03, 2008 4:45 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb een 3 jarige merrie van Democraat.
meet nu ca 1,68-1,70.
ontzettend lief maar oh zo lomp (pas nog mijn grote teen gebroken en heb al ontelbare kopstoten gehad haha). daarvoor waren we net begonnen met zadelmak maken en dat ging super. ze heeft nog geen stap verkeerd gezet.
Ze is een ontzettende knuffel en echt cool in haar bol. Ik heb haar als 2 jarige gekocht, toen was ze echt nog groen, maar ze leert snel en in de omgang zou je niet zeggen dat het een 2 jarige was.
grt Hedi |
|
| Naar boven |
|
 |
Syllie
|
Geplaatst: Wo Mei 06, 2009 11:26 am Onderwerp: Democraat nakomeling |
|
|
We hebben al een beest van Democraat gefokt uit onze Calando I x Ladalco merrie en er is er nu weer eentje onderweg. Dit veulen houden we zelf.
Onze eerste veulen is inmiddels 5 jaar, Zétalon N (Democraat x Calando I) Wij hebben hem met 2,5 jaar verkocht. Hij was toen hij van ons was erg braaf, af en toe kon hij aardig lomp zijn en hij kon erg goed lopen. Ook is hij behoorlijk groot en mooi gebouwd met veel massa.
Groetjes |
|
| Naar boven |
|
 |
Marijke
|
Geplaatst: Ma Mei 11, 2009 7:50 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb een Democraat x Symphonie merrie. Niet de gemakkelijkste maar wel een fijn paard. Ze is nu 10 en we hebben haar vanaf haar 3e jaar.
1.70 maar zeker niet lomp. Wel snel bang voor vreemde dingen. Zadelmak maken was niet echt gemakkelijk, sterker nog het was zeer moeilijk maar toen het eenmaal in orde was wilde ze heel graag voor je werken.
Ze heeft 5 winstpunten in Z2 dus heeft ze het sport-predikaat. Haar galop is heel goed, de draf en stap wat minder.
Op het moment fokken we alleen met haar. Vorig jaar had ze een heel mooi veulen van Santano, dit jaar van Special D en deze week wordt ze geinsemineerd van San Remo.
De Santano is verkocht op de veulenveiling. Als je interesse hebt kun je haar vinden bij veulen-veiling.nl. Zoeken op Djambalaya |
|
| Naar boven |
|
 |
|